GTA 5 [Update 30.05.2022] - "4cdc4c34"

csxMpak

csxMpak

Administrator
2,913
3,583
83
Aimbot был полностью переработан вместе со всей вкладкой.

Aimbot Global:
- Enable
- Ignore Walls - если включено, то наличие стен не будет учитываться в расчетах
- Check weapon shooting range - учитывать ли дальность стрельбы текущего оружия в руках
- FOV - угол обзора, при котором будет работать Aimbot
- Distance - дистанция, при которой будет работать Aimbot
- Prediction - предсказывание следующей позиции, основываясь на некоторых данных (используется для движущихся целей)
- Method - Visible (наводку видно всем), Silent (наводки нет, но пуля летит из оружия в сторону цели), Silent Insta Hit (пуля создается в нескольких сантиметрах над целью)
- Targets - Peds, Players, Both
- Sort targets by - FOV, Distance, Both (метод сортировки, исходя из которого будет выбираться нужная цель)
- Bone - кость, в которую будет целиться\стрелять Aimbot

Aimbot Visible:
- Smooth - сглаживание движения наводки, чем меньше значение - тем быстрее наводка, чем больше значение - тем плавнее
- Exclude Friends - игнорировать ли друзей из Social Club
- Auto shoot at target - если прицел будет находиться на цели, то будет произведен автоматический выстрел за вас
- Z Offset - корректировка высоты точки наведения
- Vehicle Z Offset - корректировка высоты точки наведения, когда вы находитесь за рулем транспортного средства

Aimbot Silent:
- Damage - урон, который нанесет одна пуля
- Audible shots - будут ли звуки стрельбы
- Invisible Bullets - будут ли пули невидимыми
- Auto shoot in FOV - автоматическая стрельба, если цель находится внутри указанного FOV

Aimbot Visuals:
- Shot tracers - визуальное отображение выстрелов с помощью линий (только Silent или Insta Hit)
- FOV - рисует радиус работы Aimbot в виде круга

Triggerbot:
- Enable
- Target mode - Ped, Player, Both

RID Joiner:
- Добавлен обход ошибки 'Player no longer in session'
- Добавлена опция 'Join as spectator' (работает для обоих режимов подключения)
- Теперь имеется возможность подключаться по имени игрока, написав его вместо RID
- Убрана проверка на то, находится ли игрок, к которому выполняется подключение в той же сессии, что и локальный игрок

Новый функционал:
- Добавлен 'World' -> 'Radar Zoom', позволяющий приближать и отдалаль миникарту
- Добавлен 'Vehicle' -> 'Actions' -> 'Refill Rocket Boost'
- Добавлен 'Players' -> 'Vehicle' -> 'Repair Vehicle'
- Добавлены глобальные модификаторы NoRecoil и NoSpread для оружий
- Добавлена опция 'Hide session token' в 'Spoofing', позволяющая запретить игрокам заходить в вашу сессию
- Добавлены новые администраторы Rockstar в список детекта

Исправления ошибок:
- Исправлены мерцания в ESP
- Исправлена чат команда '!vehicle', теперь она работает
- Исправлена уязвимость, приводившая к падению из-за некорректного хеша для сущности типа object
- Исправлена ошибка, когда игрок, от которого приходят сетевые данные, мог быть не получен
- Исправлена ошибка, из-за которой игрокам в сессии мог начать присваиваться статус наблюдателя
- Исправлена ошибка, из-за которой спуфинг чата на случайного игрока не работал
- Исправлена ошибка, из-за которой Anti Script Host Kick не работал
- Исправлена ошибка, из-за которой защита от скрипт киков могла не сработать
- Исправлена ошибка, из-за которой опыт персонажа мог не начисляться

Улучшения защиты:
- Общая защита от атаки на деревья синхронизации улучшена
- Общая защита от атаки на рендерер улучшена
- Общая защита от атаки десинк киками старого поколения улучшена

Прочие изменения:
- Сигнатуры обновлены
- Лимит размера тега банды изменён с 4 до 5
- Обновлены файлы локализации
- Внедрен экспериментальный фикс для ошибок с памятью
- Сбор информации о игроках ускорен
- Информация об исключающих ситуациях расширена
- Незначительные корректировки в графическом интерфейсе

LUA:
- Lua: Новое событие - OnSessionHostChanged(player_id)
- Lua: Событие OnSMS теперь имеет вид 'OnSMS(player_id, text, player_rid, is_script) -> bool' (если возвращено false, то сообщение заблокируется)
- Lua: Исправлены падения при использовании скриптовых событий OnScriptEvent и OnScriptSend
- Lua: Исправлена ошибка, из-за которой script_local использовал некорректный указатель для работы со стеком
- Lua: Исправлена ошибка, когда события скриптов вызывались, когда те выключены
- Lua: Теперь результат boolean-события, который не содержит значение (не было выполнено return), игнорируется
 

csxMpak

csxMpak

Administrator
2,913
3,583
83
Aimbot has been completely redesigned along with the entire tab.

Aimbot Global:
- Enable
- Ignore Walls - if enabled, the presence of walls will not be taken into account in calculations
- Check weapon shooting range - whether to take into account the firing range of the current weapon in the hands
- FOV - viewing angle at which Aimbot will work
- Distance - distance at which Aimbot will work
- Prediction - predict next position based on some data (used for moving targets)
- Method - Visible (the aim is visible to everyone), Silent (there is no aim, but the bullet flies from the weapon towards the target), Silent Insta Hit (the bullet is created a few centimeters above the target)
- Targets - Peds, Players, Both
- Sort targets by - FOV, Distance, Both (sorting method based on which the desired target will be selected)
- Bone - the bone that Aimbot will aim/shoot at

Aimbot Visible:
- Smooth - smoothing the movement of the aim, the lower the value - the faster the aim, the larger the value - the smoother
- Exclude Friends - whether to ignore friends from the Social Club
- Auto shoot at target - if the sight is on the target, an automatic shot will be fired for you
- Z Offset - adjusting the height of the hover point
- Vehicle Z Offset - adjusts the height of the hover point when you are driving a vehicle

Aimbot Silent:
- Damage - damage caused by one bullet
- Audible shots - will there be shooting sounds
- Invisible Bullets - will the bullets be invisible
- Auto shoot in FOV - automatic shooting if the target is inside the specified FOV

Aimbot Visuals:
- Shot tracers - visual display of shots using lines (Silent or Insta Hit only)
- FOV - draws the radius of the Aimbot as a circle

Triggerbot:
- enable
- Target mode - Ped, Player, Both

RID Joiner:
- Added workaround for 'Player no longer in session' error
- Added option 'Join as spectator' (works for both connection modes)
- Now it is possible to connect by the name of the player, writing it instead of RID
- Removed the check to see if the player being connected to is in the same session as the local player

New functionality:
- Added 'World' -> 'Radar Zoom' to zoom in and out on the minimap
- Added 'Vehicle' -> 'Actions' -> 'Refill Rocket Boost'
- Added 'Players' -> 'Vehicle' -> 'Repair Vehicle'
- Added global modifiers NoRecoil and NoSpread for weapons
- Added 'Hide session token' option to 'Spoofing' to prevent players from entering your session
- Added new Rockstar admins to the detect list

Bug fixes:
- Fixed flickering in ESP
- Fixed chat command '!vehicle', now it works
- Fixed a vulnerability that caused a crash due to an incorrect hash for an entity of type object
- Fixed a bug where the player from which the network data is received could not be received
- Fixed a bug due to which players in the session could begin to be assigned the status of a spectator
- Fixed a bug due to which chat spoofing on a random player did not work
- Fixed a bug due to which Anti Script Host Kick did not work
- Fixed a bug due to which protection against script kicks could not work
- Fixed a bug due to which the character's experience could not be accrued

Security Improvements:
- General protection against attack on sync trees improved
- Overall renderer attack protection improved
- General protection against old generation desync attacks improved

Other changes:
- Signatures updated
- Gang tag size limit changed from 4 to 5
- Updated localization files
- Implemented an experimental fix for errors with memory
- Collection of information about players is accelerated
- Information about exception situations expanded
- Minor adjustments in the GUI

LUA:
- Lua: New event - OnSessionHostChanged(player_id)
- Lua: OnSMS event is now 'OnSMS(player_id, text, player_rid, is_script) -> bool' (if false is returned, the message will be blocked)
- Lua: Fixed crashes when using script events OnScriptEvent and OnScriptSend
- Lua: Fixed a bug due to which script_local used an incorrect pointer to work with the stack
- Lua: Fixed a bug where script events were called when they were disabled
- Lua: Now the result of a boolean event that does not contain a value (no return was executed) is ignored
 

csxMpak

csxMpak

Administrator
2,913
3,583
83
自瞄已与整个选项一起完全重新制作.

战局自瞄:
- 启用
- 忽视墙体 - 如果启用,计算中将不考虑墙的存在
- 检查武器射程 — 是否考虑到手中当前武器的射程
- 视野 - 自瞄运行的视角
- 距离 - 自瞄运行的距离
- 预测 - 根据一些数据预测下一个位置(用于移动目标)
- 方法 - 可见(目标对所有人可见),无声(没有目标,但子弹从武器飞向目标),无声瞬间命中(子弹在目标上方几厘米处创建)
- 目标 - NPC,玩家,全部
- 排序 - 视野,距离,两者对目标进行排序(选择所需目标的排序方法)
- 骨架 - 自瞄将瞄准/射击骨头

自瞄可见:
- 平滑 - 平滑瞄准的移动,数值越低 瞄准越快,数值越大 瞄准越平滑
- 排除好友 - 是否忽略来自SC的好友
- 自动射击目标 - 如果准心在目标上,将为您发射自动射击
- Z偏移 - 调整悬停点的高度
- 载具Z偏移 - 当您驾驶载具时调整悬停点的高度

自瞄静音:
- 伤害 - 一颗子弹造成的伤害
- 有枪响声 - 是否会有枪声
- 隐形子弹 - 子弹是否会隐形
- 在视野中自动射击 - 如果目标在指定的视野内,则自动射击

自瞄视觉效果:
- 射击显示踪迹 - 使用线条直观显示射击(仅限静态或瞬间命中)
- 视野 - 将自瞄的半径绘制为一个圆

触发机器人:
- 启用
- 目标模式 - NPC,玩家,全部

RID加入:
- 添加"玩家不再处于会话中"错误的解决方法
- 添加"以观看者加入"选项(适用于两种连接模式)
- 现在可以通过玩家的名字加入,而不是RID
- 删除查看连接的玩家是否与本地玩家在同一战局中的检查

新功能:
- 添加"世界"->"雷达缩放"以放大和缩小小地图
- 添加了"载具"->"动作"->"补充助推器"
- 添加了"玩家"->"载具"->"修复载具"
- 为武器添加全局修改无后坐力和无扩散
- 为"虚假"添加了"隐藏战局令牌"选项,以防止玩家进入您的战局
- 在检测列表中添加了新的R星管理员

Bug修复:
- 修复ESP中的闪烁问题
- 修复聊天命令"!vehicle",现在可以使用
- 修复由于对象类型实体的哈希值不正确而导致崩溃的漏洞
- 修复无法接收到从其接收网络数据的玩家错误
- 修复会话中的玩家可以开始被分配旁观者状态错误
- 修复随机玩家的聊天欺骗不起作用的错误
- 修复反脚本主机踢不起作用的错误
- 修复对脚本踢的防护无法工作的错误
- 修复无法累积玩家经验的错误

安全改进:
- 改进对同步Trees攻击的防护
- 整体渲染攻击防护得到改善
- 改进针对老取消同步踢出的防护

其他变化:
- 签名更新
- 帮会标签大小限制从4更改为5
- 更新翻译文件
- 对内存错误实施实验性修复
- 加速收集玩家信息
- 扩展有关异常情况的信息
- GUI中的小幅调整

Lua:
- Lua: 新的事件 - OnSessionHostChanged(player_id)
- Lua: 开启短信事件现在是 'OnSMS(player_id, text, player_rid, is_script) -> bool' (如果返回false,则消息将被阻止)
- Lua: 修复使用脚本事件OnScriptEvent和OnScriptSend时的崩溃
- Lua: 修复导致script_local使用不正确的指针来处理堆栈的错误
- Lua: 修复脚本事件在被禁用时被调用的错误
- Lua: 现在忽略不包含值(未执行返回)的bool事件的结果
 
Вверх